Update 1-07-2023:

Beste gasten,

Zoals de meeste al hebben gehoord moeten wij vanaf 1 Juli extra geld vragen voor plastic verpakkingen en wegwerpbekers. Wij zullen voorlopig voor kleine bestellingen 0,25 euro extra vragen en voor grote bestellingen 0,50. (De bedragen zijn voor de hele bestelling niet per bakje/gerecht)

Wij danken u voor uw begrip en medewerking!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Personeel gezocht:

Ben jij minimaal 16 jaar, beschikbaar in de weekenden en lijkt het jou leuk om bij ons te werken in de bediening? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor meer informatie kan je een mail sturen naar: delangemuurmeerkerk@gmail.com of kom gerust een keer langs.

Lieve mensen,

Voor het lopend buffet zal er tijdelijk gelden dat er slechts één volle stempelkaart ingeleverd mag worden per twee mensen. Ook willen we jullie vragen om tijdig te reserveren voor het lopend buffet.

Wij danken u voor uw begrip en medewerking!

Wij kijken er naar uit om jullie te mogen ontvangen!

Groetjes,

De lange Muur Meerkerk

de lange muur rrod.png

Welkom

Beste gast(en) van harte welkom op de website van De Lange Muur Meerkerk!

Hier vindt u de benodigde informatie over ons restauraunt, de afhaal en cateringsmogelijkheden (vanaf 20 personen).

Wij zitten momenteel al meer dan 10 jaar in Meerkerk en doen dit dan ook met veel plezier.

Kom gerust een keer langs om een hapje te eten of om te reserveren.

Tot snel!

De Lange Muur